دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
«یادگار ماندگار» در البرز برپا می‌‌‌شود

گالری عکس 110 پیشکسوت اهل قلم در نگارخانه «سیروس قائم مقامی» استان البرز برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومي خانه كتاب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز‌ با همکاری موسسه خانه کتاب، گالری عكس 110 پيشكسوت اهل قلم را در نگارخانه «سیروس قائم مقامی» استان البرز برپا مي‌كند.
 
پرتره 110 پيشكسوت اهل قلم از سوی اميد طاری‌فرد، عكاس تهيه شده‌ و به همت موسسه خانه كتاب در كتاب «يادگار ماندگار» ثبت شده است؛ در اين اثر عكس‌هايی از پيشكسوتان اهل قلم كه در زمان تهيه آن در قيد حيات بوده‌اند، همراه با چكيده‌ای از زندگينامه و معرفی آثار آن‌ها ارائه شده است.
 
اين مجموعه عكس‌ها تاكنون در موزه هنرهای معاصر فلسطين، مركز همايشی‌های كتابخانه ملی، نمايشگاه بين‌المللی كتاب پكن، پرديس سينمايی ملت و فرهنگسرای بهمن در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته و قرار است در استان‌های دیگر نیز به نمایش گذاشته شود.
 
گالری عكس «یادگار ماندگار» پرتره يكصد و ده پيشكسوت اهل قلم، فردا 30 آبان‌ماه در نگارخانه سیروس قائم مقامی افتتاح می‌شود و علاقمندان می‌توانند از 30 آبان ماه الی 10 آذر از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید به نشانی خیابان شهید مطهری، نبش شاهد۲، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها