یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
تخفیف 20 تا 40 درصدی کتاب در انتشارات علمی و فرهنگی

فروشگاه­‌های انتشارات علمی و فرهنگی همزمان بیست و پنجمین دوره هفته کتاب با تا سی‌ام آبان ماه کتاب و محصولات فرهنگی خود را با تخفیف های ویژه بیست تا چهل درصدی ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات علمی و فرهنگی با هدف گرامیداشت هفته کتاب و تحقق هرچه بهتر مضمون «آینده روشن و خانواده کتابخوان» که شعار این دوره از هفته کتاب است محصولات فرهنگی خود، چون کتاب، لوازم التحریر و بازی­های فکری و آموزشی را با تخفیف 20 تا 40 درصدی عرضه کرده است.
 
از دیگر برنامه‌های انتشارات علمی و فرهنگی، برگزاری آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره نشان دهخدا است که به بررسی آثار اعضای هیئت­های علمی دانشگاه های سراسر کشور در حوزه علوم انسانی اختصاص دارد، این برنامه چهارشنبه 24 آبان و با حضور اندیشمندان و فرهیختگان حوزه­های علوم انسانی، به معرفی کتاب­ها و نویسندگان برتر این دوره خواهد پرداخت.
 
اهدای کتاب به کتابخانه­های عمومی مناطق محروم، با هدف فراهم کردن امکان مطالعه برای اقشار کم برخوردار جامعه، از دیگر برنامه های انتشارات علمی و فرهنگی در هفته کتاب است که این طرح با همکاری نهادهای متولی انجام خواهد شد.
 
فروشگاه های انتشارات علمی و فرهنگی هر روز (به غیر از جمعه ها) از ساعت 9 صبح تا 9 شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود . همچنین فروشگاه مرکزی نیز جمعه­ها هم از ساعت 4 بعد از ظهر تا 9 شب به روی علاقه مندان گشوده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها