یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
تمديد مهلت ارسال اثر به جشنواره كتاب و رسانه

مهلت ارسال اثر به شانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه تا دوم آبان ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی خانه كتاب، ستاد برگزاری بيست و پنجمين دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ايران، شانزدهمين جشنواره كتاب و رسانه را با هدف توجه بيشتر به كاركردهای رسانه در حوزه كتاب همزمان با هفته كتاب برگزار خواهد كرد.

 در اين جشنواره با بهره‌گيري از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و كتاب، آثار رسانه‌اي انتشار يافته در زمينه كتاب و نشر بررسي مي‌شود.

براساس فراخوان اعلام شده، شانزدهمين دوره جشنواره كتاب و رسانه در بخش ‌رسانه‌های نوشتاري، روزنامه‌ها، نشريات، خبرگزاری‌ها و سايت‌های خبری) شامل خبر، گزارش، مقاله (يادداشت، سرمقاله، تفسير و تحليل و نقد و گفت‌‌وگو، و بخش رسانه‌های ديداری و شنيداری (تلويزيون و راديو) شامل گزارش (با حداكثر زمان 4 دقيقه)، گفت‌وگو (با حداكثر زمان 60 دقيقه)،برنامه‌های تركيبي (با حداكثر زمان 90 دقيقه) و بخش عكس (تک عكس و گزارش تصويري با حداكثر 10 عكس) برگزار می‌شود.

آثاري كه در فاصله اول مهر 1395 تا پايان شهريور‌ماه 1396 در رسانه‌های منتشر شده‌اند، می‌توانند به دبيرخانه جشنواره ارسال شوند. آثار ارسالي بايد در يكي از رسانه‌هاي داراي مجوز در تهران يا شهرستان  منتشر شده ‌باشد. هر فرد مي‌تواند حداكثر در دو رشته شركت كند و در هر رشته، حداكثر سه اثر خود را ارسال كند.

در بخش رسانه‌هاي ديداري و شنيداري، ارائه گواهي پخش اثر با قيد تاريخ پخش كه به امضاي مدير خبر يا مدير پخش شبكه رسيده باشد، الزامی است.

متقاضيان شركت در جشنواره تا پايان وقت اداري دوم آبان ماه 1396 فرصت دارند در بخش رسانه‌هاي نوشتاري، هر اثر خود را در قالب سه نسخه pdf يا سه نسخه اسكن شده و در بخش رسانه‌هاي ديداري، شنيداري و بخش عكس هر اثر خود را بر روي سه لوح فشرده به همراه مشخصات فردي شامل (نام و نام خانوادگي، كدملي، شماره تماس، نشاني محل سكونت) و مشخصات اثر شامل (عنوان اثر، رسانه، بخش، رشته ) به دبيرخانه جشنواره واقع در تهران، خيابان انقلاب، بين فلسطين و برادران مظفرجنوبي، پلاک 1080، طبقه دوم، روابط عمومی خانه كتاب ارسال كنند.

علاقه‌مندان به شركت در بخش رسانه‌های نوشتاری  می‌توانند آثار خود را از طريق پست الكترونيک ketabresaneh@ketab.ir  به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند و برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره 02166414871 تماس بگيرند.

آئين پايانی شانزدهمين دوره جشنواره كتاب و رسانه و معرفي برگزيدگان همزمان با بيست و پنجمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران در آبان 1396 برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها