یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
افتتاح  نمایشگاه استانی کتاب البرز

نمایشگاه استانی کتاب استان البرز 19 شهریورماه با حضور محمد سلگی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیصد و سی و سومین نمایشگاه استانی کتاب و هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز ساعت 18 امروز در محل سالن نمایشگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افتتاح می شود.
 
در این نمایشگاه 169 ناشر از سراسر کشور 32 هزار و 557 عنوان کتاب را 115 غرفه عرضه می‌کنند. 12 ناشر از استان البرز به‌صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند.
 
برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، بخش فروش متمرکز، کتاب‌های 25 ناشر را ارائه می‌کند.

مبلغ 250 میلیون تومان بُن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه میان بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

با هماهنگی‌های به عمل آمده، بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند تا 15 روز بعد از برگزاری با مراجعه به 5 کتابفروشی‌ ستاره البرز، نشریات فرهنگی ـ مهندسی نوین، شهر کتاب کرج، انتشارات پیام نور و کتاب‌فروشی ققنوس در این استان نسبت به خرید کتاب با بُن‌کارت‎های ارائه‌شده در نمایشگاه، کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.
 
برگزاری جلسه‌های نقد و رونمایی کتاب، کارگاه‌های آموزش تکنیک‌های یادگیری سریع، مجموعه‌داری، داستان‌نویسی، تکنیک بالابردن توانمندی فردی، برگزاری جُنگ شادی کتاب، جشن امضاء کتاب، تئاتر کودک با موضوع کتاب‌خوانی، برگزاری ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان، قصه‌گویی از جمله برنامه‌هایی است که برای بخش جنبی نمایشگاه استانی کتاب البرز در نظر گرفته شده است.
 
سیصد و سی و سومین نمایشگاه استانی کتاب و هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز از 19 تا 25 شهریورماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها