دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
آیین اختتامیه نخستین دوره آکادمی پرنده آبی برگزار می­‌شود

اختتامیه نخستین دوره آکادمی داستان کودک و نوجوان پرنده آبی از سوی انتشارات علمی- فرهنگی برگزار می­‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آیین اختتامیه نخستین دوره آکادمی داستان کودک و نوجوان پرنده آبی با حضور چهره‌های ادبیات کودک و نوجوان چهارشنبه (15 شهریور 1396) از سوی انتشارات علمی- فرهنگی برگزار می­‌شود.
 
آکادمی داستان پرنده آبی با هدف آموزش رشته­‌های مختلف داستان‌نویسی برای مخاطب کودک و نوجوان در تیر ماه 1395 افتتاح شد. در این دوره بیش از60 هنرجو طی سه ترم در کارگاه­‌های رمان (اتاق تجربه) با تدریس فریدون عموزاده خلیلی، کارگاه خلق کتاب تصویری با تدریس سید نوید سید علی اکبر و هدی حدادی و کارگاه فانتزی با تدریس آرمان سلاح ورزی با اصول نگارش برای کودک و نوجوان آشنا شده و به خلق اثر پرداختند.

در این مراسم ضمن تقدیر از اساتید آکادمی داستان، گواهینامه پایان دورۀ هنرجویان نیز اعطا می‌شود.
 
ثبت‌نام دوره دوم آکادمی داستان پرنده آبی از اول شهریور شروع شده و کارگاه­­‌های نویسندگی خلاق، خلق کتاب تصویری با موضوع بازآفرینی، ویراستاری کتاب کودک، شعر کودک و  از مهر ماه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌های دورۀ دوم آکادمی می­توانند با شماره تلفن 88665734 تماس گرفته یا به آدرس masumyazdani@gmail.com ایمیل ارسال کنند.
 
آیین اختتامیه آکادمی داستان پرندۀ آبی در خیابان آفریقا، بین گلشهر و ناهید، کوچۀ گلفام، فروشگاه مرکزی انتشارات علمی و فرهنگی (پرندۀ آبی) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها