شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
خراسان‌رضوی؛ نخستین میزبان هفدهمین جشنواره صنعت چاپ

جشن صنعت چاپ در استان خراسان‌رضوی، به عنوان نخستین میزبان این جشن، پنج‌شنبه (9 شهریورماه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری جشن صنعت چاپ در این استان اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده، جشن روز صنعت چاپ در این استان پنج‌شنبه (9 شهریورماه) در سالن همایش‌های روزنامه قدس برگزار می‌شود.
 
وی تأکید کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی‌شده، استان خراسان‌رضوی نخستین استانی است که در این دوره از جشنواره نسبت به برگزاری جشن صنعت چاپ اقدام می‌کند. بنابراین برنامه‌های ویژه‌ای برای این جشن در نظر گرفته شده است. همزمان با این جشن، بازدید از چاپخانه‌ها و واحدهای چاپی نیز انجام خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی درباره تجلیل از برگزیدگان صنعت چاپ استان، گفت: در کنار تقدیر از پیشکسوتان، تجلیل از  صادرکنندگان نمونه، کارآفرینان و واحدهای چاپی برتر نیز انجام خواهد شد.
 
سرابی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم برای حضور نمایندگان مجلس و استادان حوزه چاپ و نشر به عمل آمده است تا این جشن هرچه باشکوه‌تر برگزار شود. در این مراسم، یکی از استادان دانشگاه درباره «نقش چاپخانه‌ها در اقتصاد مقاومتی» سخنرانی خواهد کرد.
 
همزمان با برگزاری هفدهمین دوره جشنواره صنعت چاپ، جشن روز ملی صنعت چاپ در ٣٠ استان کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها