چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
فراخوان انتخاب کتاب دفاع مقدس برای نمایشگاه فرانکفورت 2017 منتشر شد

مجمع ناشران دفاع مقدس با آثار برگزیده ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت 2017 شرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) مجمع ناشران دفاع مقدس، فراخوان انتخاب کتاب دفاع مقدس برای نمایشگاه فرانکفورت 2017 را منتشر کرد. براساس ضوابط تعیین شده، ناشرانی که تا ١٠ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر کرده‌اند می‌توانند یک کتاب، ناشرانی که 20 عنوان کتاب دفاع مقدس منتشر کرده‌اند دو کتاب و ناشرانی که تا 50 عنوان کتاب دفاع مقدس منتشر کرده‌اند می‌توانند سه کتاب به مجمع معرفی کنند.

علاوه براین ناشرانی که تا 100 عنوان کتاب دفاع مقدس منتشر کرده‌‌اند تا پنج کتاب و ناشرانی که بیش از 100 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس منتشر کرده‌اند 10 عنوان کتاب برای حضور در این نمایشگاه بین‌المللی معرفی کنند.

در انتخاب آثار نهایی، کتاب‌های برگزیده در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، آثاری که بیش از پنج نوبت چاپ شده‌اند همچنین آثاری که دارای نسخه‌های ترجمه‌شده به زبان‌های دیگر هستند، در اولویت انتخاب قرار دارند.

کتاب‌های ارسالی باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ترجیحا از آثار منتشرشده در پنج سال اخیر باشند. ناشران همراه هر کتاب، یک متن معرفی 150 کلمه‌ای به‌ همراه‌ تصویر با کیفیت از جلد کتاب را در یک لوح فشرده، ارسال کنند. ناشران کتاب‌‌های منتخب موظف هستند متن معرفی کتاب را به زبان انگلیسی ترجمه کنند.

متقاضیان به شرکت در فراخوان انتخاب کتاب دفاع مقدس تا پایان وقت اداری یکشنبه 15 مرداد 1396 فرصت دارند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان حافظ ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از سفارت ایتالیا، خیابان هانری کوربن، پلاک ٣، حسین مؤذن ارسال کنند.

«نمایشگاه کتاب فرانکفورت» به‌‌عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های کتاب دنیا، هرساله پذیرای بسیاری از فعالان نشر است و نمایشگاه امسال نیز از 19 تا 23 مهر 1396 همزمان با 11 تا 15 اکتبر 2017 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها