دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
​برگزاری «دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم پزشکی- دانشگاهی»

«دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم پزشکی- دانشگاهی» با هدف تعامل بیشتر بین ناشران، دانشجویان و استادان رشته‌های مختلف پزشکی شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، «دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم پزشکی- دانشگاهی» همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی «ایران فارما» از 21 تا 23 شهریور ماه برگزار می‌شود.

آغاز به کار «دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم پزشکی- دانشگاهی» همزمان با بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی فرصت مناسبی برای ناشران علوم پزشکی و دانشگاهی برای تعامل بیشتر با دانشجویان و استادان دانشگاه است.  
         
ناشران کتاب‌های تخصصی در زمینه‌های پزشکی، پیراپزشکی و علوم دارویی که مایل به شرکت در «دومین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های علوم پزشکی- دانشگاهی» هستند می‌توانند با ارسال پیام به نشانی Shtehran.tehran@farhangmail.ir  تا 15 تیر‌ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
 
نخستین «نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور ایران» نیز در حاشیه این نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما و نمایشگاه کتاب‌های علوم پزشکی- دانشگاهی از 21 الی 23 شهریورماه برگزار می‌شود.  

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای رسانه‌های حوزه سلامت و پزشکی برای تعامل با صاحبان صنایع و فعالان بزرگ دارویی و پزشکی کشور است. این نمایشگاه همچنین فرصت ارتباط مستقیم با دانش‌آموختگان و دانشجویان رشته‌های پزشکی، داروسازی و سایر رشته‌های این حوزه را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

مدیران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با زمینه‌های سلامتی و پزشکی و پیراپزشکی که مایل به شرکت در  نخستین «نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور ایران» می‌توانند با ارسال پیام به نشانی ایمیل Shtehran.tehran@farhangmail.ir  تا تاریخ 15 تیر‌ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها