شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
برگزاری پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی

داود ثمری، مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های مختلف از جمله «کتاب برتر» همزمان با سی و ‌پنجمین سال تاسیس این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه ‌آزاد اسلامی، داود ثمری، مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام خبر برگزاری جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد گفت: جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد دوم خرداد برگزار می‌شود.

وی در تشریح جزئیات جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد ادامه داد: برگزیدگان این دوره از جشنواره در 26 زمینه منتخب شده‌اند. برگزیدگان در بخش‌‌های «کتاب برتر»، «مقاله برتر»، «مجله برتر» در دو بخش فارسی و انگلیسی همچنین «واحد فناور برتر»، «طرح‌های پژوهشی برون دانشگاهی برتر»، «محصول تجاری‌شده برتر»، «پژوهشگران برتر»، «واحد دانشگاهی برتر»، «آموزشکده و مدرسه سما برتر» تجلیل می‌شوند.  

ثمری درباره جوایز این دوره افزود: در این دوره از مسابقات فقط دو نشان ویژه امام خمینی(ره) اهدا می‌شود. همانند سال گذشته در این دوره از جشنواره نیز کسی حائز دریافت نشان طلای امام‌خمینی (ره) نشد و دو نشان نقره و برنز به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

این مقام مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اساس داوری‌ها افزود: داوری‌ها براساس اطلاعات پرونده‌های دریافتی انجام شده است؛ البته در دانشگاه‌ آزاد اسلامی افراد زیادی شایسته انتخاب بودند که به دلیل تاخیر در ارسال مدارک موفق به شرکت در جشنواره نشده‌اند؛ بنابراین سعی خواهیم کرد تا در جشنواره سال آینده شرایط حضور تمام افراد را فراهم کنیم.

ثمری افزود: در این دوره از جشنواره 83 نفر شامل اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان به‌عنوان برگزیده تجلیل می‌شوند. حضور صنعتگران و صاحبان صنایع در جشنواره فرهیختگان می‌تواند ما را در تقویت ارتباط با صنعت یاری کنند. تجلیل از مقام‌آوران مسابقات جهانی روبوکاپ دو واحد ایلچی و قزوین از دیگر برنامه‌های پنجمین دوره جشنواره فرهیختگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها