چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
دو چاپ دیگر از رمان «قهوه سرد آقای نویسنده» در دومین جشن امضاء فروش رفت

در حالی که مراسم رونمایی از رمان «قهوه‌ی سرد آقای نویسنده» روز جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه)‌ برگزار شده بود، علاقه‌مندان کتاب، سه روز بعد از این مراسم، صف‌ خرید هفت ساعته تشکیل دادند تا همراه با نویسنده محبوب‌شان رکورددار تشکیل صف خرید کتاب در ایران شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی نشر نیماژ؛ دومین جشن امضای رمان «قهوه‌ی سرد آقای نویسنده» ‌از ساعت 16 تا 24 روز گذشته (سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه) در کافه گالری «آ» برگزار شد. علاقه‌مندان کتاب در این مراسم دست به رکوردشکنی زدند و صف هفت ساعته‌ای را ایجاد کردند. این صف در شرایطی ایجاد شد که از ساعات ابتدایی این مراسم باران و تگرگ می‌بارید اما علاقه‌مندان حاضر به ترک صف نشدند.

به گفته مسئولان نشر نیماژ در این مراسم چاپ دوم کتاب و بخش قابل توجهی از چاپ سوم کتاب به فروش رفته است. رمان «قهوه‌ی سرد آقای نویسنده» دومین اثر روزبه معین است که روز جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) در مراسمی عرضه شد و چاپ نخست آن در همان مراسم رونمایی به اتمام رسید. بدون شک ایجاد صف هفت ساعته برای خرید کتاب در تهران، آن هم در شرایطی که اهل قلم از عدم استقبال مردم به کتاب سخن می‌گویند، می‌تواند اتفاق بسیار مهمی در این حوزه تلقی شود.

چاپ اول تا سوم رمان «قهوه‌ی سرد آقای نویسنده»، اثر روزبه معین در 220 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و به‌بهای 20 هزار تومان توسط نشر نیماژ عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها