یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی افتتاح شد/ فراهم بودن دستگاه‌های کارتخوان و بن‌کارت

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی بدون برگزاری آئین افتتاحیه آغاز به کار کرد و بیش از 53 هزار عنوان کتاب در معرض دید مخاطبان در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از  ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، چهاردهمین نمایشگاه کتب کاربردی یکشنبه 28 آذر افتتاح شد.

در این دوره از نمایشگاه 53 هزار عنوان کتاب خارجی از ۱۴ موزع عرضه شده است. از این تعداد، 11 هزار و 53 عنوان کتاب‌ها مرببوط به سال 2015 همچنین هفت هزار و 524 عنوان کتاب منتشر شده در سال 2014 و  چهار هزار و 519 عنوان کتاب مربوط به سال 2013 و  6 هزار و 220 عنوان کتاب برای تولید شده در سال 2016 در این دوره عرضه خواهند شد.

در نمایشگاه چهاردهم کتب کاربردی و دانشگاهی 17 هزار عنوان کتاب در حوزه علوم انسانی، هفت هزار عنوان کتاب در حوزه فنی و مهندسی، 9 هزار عنوان کتاب در حوزه هنر، هفت هزار عنوان کتاب در حوزه علوم پایه، 9 هزار عنوان کتاب در رشته‌های پزشکی و هزار عنوان کتاب مرجع به زبان‎‌های انگلیسی، فرانسه، عربی، آلمانی و... ارائه شده است.

ثابت بودن قیمت کتاب‌های مشترکی که از سوی چند شرکت در نمایشگاه عرضه شده‌اند و نیز فراهم بودن استفاده از دستگاه‌های کارتخوان و بن‌کارت از ویژگی‌های نمایشگاه چهاردهم کتب کاربردی و دانشگاهی است.

حداقل میزان تخفیف‌ها در این نمایشگاه 10 درصد و حداکثر آن ۷۰ درصد تعیین شده است. همه کتاب‌های عرضه‌شده نیز در سایت انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان به نشانی www.anjomannasheran.com قابل جستجو هستند. همچنین امکان دانلود کامل فهرست کتاب‌ها از طریق همین سایت فراهم شده است.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی تا چهارشنبه اول دی‌ماه، از ساعات 9 تا 17 در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برپاست.

انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان این رویداد فرهنگی را برگزار می‌کند که به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در ایران بعد از نمایشگاه کتاب تهران شناخته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها