دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
برگزاری کارگاه «پژوهش مشارکتی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات برای نابینایان» در کتابخانه ملی

«پژوهش مشارکتی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات در فضای مجازی» از سلسله کارگاه‌های «فناوری‌های مرتبط با مطالعه و پژوهش ویژه افراد با آسیب بینایی» در سازمان کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، چهارمین دوره از سلسله کارگاه‌‌های «فناوری‌های مرتبط با مطالعه و پژوهش ویژه افراد با آسیب بینایی» با عنوان «پژوهش مشارکتی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات در فضای مجازی» با تدریس سید مهدی صادقی‌نژاد، حسین عبدالملکی و امید هاشمی، پنجشنبه (20 آبان‌ماه)، از ساعت 9 تا 13 در محل بخش نابینایان کتابخانه ملی و به طور رایگان برگزار می‌شود.

«نحوه مشارکت نابینایان در کارهای پژوهشی با افراد بینا» و  استفاده از  Dropbox و Google Drive و بخش‌های مختلف آن و بهره‌مندی از آن‌ها در پژوهش‌های مشارکتی از سوی نابینایان در این نشست آموزش داده می‌شود.  

آموزش اشتراک‌گذاری اطلاعات در برخی وبسایت‌های کاربردی با تاکید بر پژوهش و شبکه‌های اجتماعی ارائه نکات و توصیه‌های کاربردی در زمینه «تعامل اجتماعی، نابینایان و پژوهش مشارکتی» بخش بعدی این کارگاه است.  

گواهی علمی معتبر از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی به  شرکت‌کنندگان در این کارگاه، اعطاء می‌شود.

بنابراین علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‏‌توانند از طریق پست الکترونیک Vi@nlai.ir  یا شماره تماس 81623229 و 81623231 ثبت‌نام کنند.

دوره اول و دوم کارگاه «فناوری‏‌های مرتبط با مطالعه و پژوهش ویژه افراد با آسیب بینایی» در آبان و بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ و دوره سوم این سلسله کارگاه‌ها، در مرداد‌ماه سال جاری در بخش نابینایان سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شده است.

 علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره به بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو، بلوار کتابخانه ملی، کتابخانه ملی، اداره کل اطلاع‌رسانی، طبقه همکف، بخش نابینایان مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها