چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
اعلام فراخوان سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی

دبیر سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی گفت: گروه‌های ترویج کتابخوانی فرصت دارند تا 25 شهریورماه مستندات خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن حاجی ‌زین‌العابدینی، دبیر سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره با هدف تشویق و تقدیر از گروه‌هایی که در حوزه ترویج کتابخوانی فعالیت می‌کنند، راه‌اندازی شد و امسال سومین دوره این جشنواره برگزار می‌شود. بنیاد ملت نیز حامی مالی این دوره از جشنواره است.

وی با اشاره به مشارکت گروه‌های خاص در این جشنواره، افزود: در سومین دوره جشنواره، برخی گروه‌های ویژه مانند معلمان و استادان دانشگاه، مهدکودک‌های مروج کتاب، پیش‌نمازها و امامان جمعه مروج کتاب و مروجان الکترونیکی کتاب حضور دارند. البته گروه‌های دیگر مروج کتابخوانی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

حاجی ‌زین‌العابدینی از بین‌المللی شدن جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: در سومین دوره جشنواره، گروه‌ها و افرادی که در خارج از مرزهای کشور مانند افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و هند در حوزه کتابخوانی به زبان فارسی فعال هستند، نیز تقدیر خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین جایزه استمرار نیز برای گروه‎هایی درنظر گرفته شده که در دو سال گذشته در این جشنواره برگزیده شده‌اند، اما همچنان به فعالیت‌های خود در حوزه تشویق به کتابخوانی ادامه می‌دهند.

دبیر سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی عنوان کرد: گروه‌های ترویج کتابخوانی فرصت دارند تا 25 شهریورماه مستندات خود را به آدرس الکترونیکی moravejan3.95@gmail.com ارسال کنند.

آیین اختتامیه سومین جشنواره مروجان کتابخوانی همزمان با هفته کتاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده شرایط شرکت در این جشنواره می‌توانند به وبگاه http://moravejan.ir مراجعه کنند و یا با شماره 81622984-021 تماس بگیرند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها