یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
دومین نشست مهارت قصه‌گویی برگزار می شود

دومین نشست از کارگاه مهارت قصه‌گویی با حضور مصطفی رحماندوست، دوشنبه ۱۱ مردادماه در اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، دومین نشست از کارگاه مهارت قصه‌گویی از ساعت 14 تا 16 دوشنبه ۱۱ مردادماه 1395 با حضور مصطفی رحماندوست در اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود. نخستین نشست این کارگاه هفته گذشته برپا شد. 
 
در دیگر برنامه اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی، یکشنبه ۱۰ مردادماه، دومین نشست «نسبت روانشناسی و فیلمنامه از منظر پرداخت شخصیت» با تدریس فرهاد توحیدی در همین ساعت و دوشنبه هفته جاری نیز دومین نشست «آشنایی با فلسفه کانت» با سخنرانی شهین اعوانی، دانشیار موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در اندیشگاه کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

همچنین سه‌شنبه 12 مردادماه نیز در دو نوبت صبح و عصر دو نشست تخصصی در اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی برگزار می‌شود که یکی صبح و دیگری بعدازظهر خواهد بود. در نشست صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ نشست‌های اول و دوم از سلسله‌نشست‎های «نقد ادبی روانکاوانه» با سخنرانی حسین پاینده استاد «نظریه و نقد ادبی» دانشگاه علامه طباطبایی و در نشست بعدازظهر از ساعت 14 تا 16 نخستین نشست از سلسله‌ نشست‎های «چشم‎اندازهای معنوی و فلسفی اسلام ایرانی» با سخنرانی انشاالله رحمتی، استاد فلسفه دانشگاه آزاد برگزار می شود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها