سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
باشگاه کتابخوانان آبی صورتی میزبان جعفر ابراهیمی می‌شود

فرهنگ‏سرای امید به منظور آشنایی اعضای باشگاه کتابخوانان آبی صورتی با شاعران و نویسندگان به‌نام، روز 30 تیرماه میزبان جعفر ابراهیمی نصر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگ‏سرای امید، باشگاه کتابخوانان آبی صورتی روز چهارشنبه 30 تیرماه برنامه خود را از ساعت 16 تا 18 با حضور شاعر ایرانی برگزار می‌کند.

در این برنامه که با اجرای مهرداد نظام آبادی برگزار می‌شود علاوه بر قصه گویی، شعرخوانی و اجرای برنامه شاد، جعفر ابراهیمی نصر نیز با حضور در این برنامه به معرفی خود و آثارش می‌پردازد و کودکان و نوجوانان را با شعر، قصه، داستان و رمان آشنا می‌کند.

جعفر ابراهیمی نصر متخلص به «شاهد» از شاعران بلند آوازه ایران و افتخار استان اردبیل است که بیش از سه دهه سابقه فعالیت ادبی دارد. وی متولد 1330 است که تا کنون بیش از ۱۴۰ عنوان کتاب که شامل مجموعه شعر، مجموعه قصه، رمان، کتابهای پژوهشی شعر و قصه برای هر سه گروه سنی خردسالان، کودکان و نوجوانان منتشر کرده است. معروفترین اثرش شعر معروف "خوشا به حالت ای روستایی" است که سال ها در کتاب اول دبستان منتشر می شد و شعر محبوب بچه ها بود.
 
علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی میدان امام حسین(ع)، خیابان 17 شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فرهنگسرای امید مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها