سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کارگاه آموزش قصه‌گویی با حضور مصطفی رحماندوست

مصطفی رحماندوست، چهره پیشکسوت ادبیات کودک با حضور در فرهنگسرای بهاران دومین سری از کارگاه‌های آموزش قصه‌گویی صحیح به مادران را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مصطفی رحماندوست سال‌های زیادی از عمر خویش را صرف ترانه‌سرایی، نگارش و ترجمه کتاب در حوزه ادبیات کودک کرده است و تاکنون بیش از یکصد و شصت اثر در حوزه ادبیات کودک از وی به چاپ رسیده است. 
 
فاطمه حسن‌پور معاون آفرینش و اجرای منطقه ۱۷ و فرهنگسرای بهاران از برگزاری سری دوم کارگاه‌های آموزش قصه گویی صحیح توسط رحماندوست در فرهنگسرای بهاران خبر داد و افزود: با توجه به نیاز فرهنگی و ادبی مادران و کودکان و همچنین بافت فشرده و جمعیت زیاد کودکان در این منطقه تصمیم گرفتیم با دعوت مجدد از مصطفی رحماندوست سری جدید این کارگاه‌ها را در تابستان برگزار کنیم. 
 
وی گفت: با نگاهی اجمالی به گذشته ادبیات این سرزمین پی به اهمیت و نقش سازنده و پررنگ قصه‌گویی مادران و تاثیر آن بر رشد شخصیتی و اخلاقی کودکان می‌بریم لذا بر آن شدیم با شروع دوباره این حرکت فرهنگی-ادبی توانایی و قدرت مادران (به‌خصوص مادران جوان) را برای قصه‌گویی بالا ببریم. 
 
به گفته حسن‌پور، سری نخست کارگاه قصه‌گویی «صد دانه یاقوت» در تابستان گذشته طی ۸ جلسه با حضور مصطفی رحماندوست برگزار شد که پس از استقبال گسترده مادران منطقه بر آن شدیم تا سری دوم این کارگاه‌ها را در تابستان امسال نیز برگزار کنیم. 
 
حسن‌پور شروع جلسات این کارگاه را ۳۰ تیرماه ساعت ۱۰ صبح در فرهنگ سرای بهاران اعلام کرد و از برگزاری جلسات آتی این برنامه در چهارشنبه‌های هر هفته در همین ساعت تا پایان تابستان خبر داد.
 
این مجموعه فرهنگی از تمام مادران علاقه‌مند به قصه‌گویی دعوت می‌کند برای شرکت در این کارگاه‌ها به فرهنگسرای بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران مراجعه کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها