شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
پایان تیرماه؛ آخرین فرصت ناشران برای دریافت حواله خرید کتاب نمایشگاه کتاب تهران

ناشران خصوصی غرفه‌دار در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران تا پایان تیرماه فرصت دارند حواله خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمامی ناشران خصوصی غرفه‌دار در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که هنوز حواله خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت نکرده‌اند، تا پایان تیرماه فرصت دارند با مراجعه به دفتر صدور حواله‌های نمایشگاهی نسبت به دریافت حواله‌ خرید کتاب اقدام کنند.
 
ناشران مورد اشاره می‌توانند با مراجعه به ساختمان مركزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه دوم، اتاق 249 حواله خرید کتاب خود را دریافت کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 38512231 تماس بگیرند.
 
ناشران توجه داشته باشند که ساعت تحویل حواله‌ها 10 تا 12 و 13 تا 15 است. همچنین ناشران باید تا تاریخ 15 مردادماه کتاب‌های خود را به انبار مرکزی کتاب تحویل دهند.
 
بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌منظور حمایت از ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب تهران اقدام به خرید کتاب از آنها کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها