شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
قدردانی از نویسندگان پایان‌نامه‌های برتر در حوزه حقوق مالکیت معنوی

دبیر ششمین همایش حقوق مالکیت ادبی و هنری گفت: در این همایش از نویسندگان پایان‌نامه‌های برتر در حوزه حقوق مالکیت معنوی قدردانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لادن حیدری اظهار کرد: با مکاتباتی که با دانشکده‌های حقوق دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، تربیت مدرس، علامه طباطبایی و قم داشته‌ایم در اختتامیه همایش حقوق مالکیت ادبی و هنری مانند سال‌های گذشته از نویسندگان پایان‌نامه‌های برتر حوزه حق مؤلف که از سوی این دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند، قدردانی خواهد شد.

وی از حضور دو نماینده وایپو (سازمان جهانی مالکیت فکری) در این همایش خبر داد و گفت: با توجه به همکاری‌های نزدیک وایپو با این وزارتخانه در برگزاری همایش‌های سال اخیر و با هماهنگی و همکاری وزارت امور خارجه، امسال نیز از سوی وایپو، خانم گیدی لانگ، مشاور ارشد وایپو در بخش کپی‌رایت در این همایش حضور دارد.

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آقای دکتر فیکسور که قبلاً معاون دبیرکل وایپو در بخش کپی‌رایت بوده و در تصویب معاهدات اینترنتی وایپو نقش داشته است نیز در این همایش سخنرانی خواهد کرد.

وی درباره زمان و مکان برگزاری این همایش گفت: ششمین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط دوشنبه (13 اردیبهشت‌ماه) در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران با حضور برخی مقامات و مسئولان ذیربط، دانشگاهیان، قضات، وکلا، جامعه ادبی و هنری و سایر علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها