دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کتاب «زنبق‌های دهه هشتاد» نقد می‌شود

مراسم نقد و بررسی کتاب «زنبق‌های دهه هشتاد» با حضور محمدرضا گودرزی، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، کتاب «زنبق‌های دهه هشتاد» برنده جایزه «اُ. هنری» در سال ۲۰۰۶، در نوزدهمین نشست «در قلمرو داستان» با هدف شناخت و بررسی ادبیات ملل از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۷ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
 
در این نشست محمدرضا گودرزی، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی به بررسی مجموعه داستان‌های کتاب «زنبق‌های دهه هشتاد» می‌پردازد؛ این کتاب شامل ۱۱ داستان است و حضور نویسندگان مطرحی همچون «آلیس مونرو» و «ویلیام ترور» در این مجموعه از نقاط قوت این کتاب است.
 
جایزه ادبی «اُ. هنری» از سال ۱۹۱۰ به دنبال درگذشت ویلیام سیدنی پورتر، نویسنده نامدار آمریکایی، مشهور به اُهنری با نام این نویسنده مطرح شکل گرفت. داستان‌های منتخب در این جایزه ادبی متعلق به نویسندگان انگلیسی زبانی است که داستان‌هایشان در مجلات آمریکایی انتشار یافته است.
 
علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
 


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها