سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
ارائه شعارهای پيشنهادی به شورای سياست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران

مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ارائه شعارهای پیشنهادی این کمیته برای نمایشگاه کتاب به شورای سیاست‌گذاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمدحسین متولی با بیان این‌که تعدادی شعار برای نمایشگاه کتاب امسال به شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ارائه کرده‌ایم، اظهار کرد: قرار است شعار نمایشگاه در جلسه این هفته شورای سیاست‌گذاری بررسی شود و از آن‌جا که امسال شعار نمایشگاه کتاب تهران با پوستر همخوانی خواهد داشت بعد از بررسی و انتخاب آن در شورای سیاست‌گذاری نسبت به نهایی کردن طرح پوستر اقدام خواهیم کرد.

مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به این‌که نمایشگاه کتاب امسال برای نخستین‌بار در شهر آفتاب برگزار می‌شود، گفت: محل سالن‌ها در نمایشگاه کتاب با روش‌هایی مانند خط‌کشی، بالن و تابلوهای راهنمایی طی مسیر مکان‌یابی می‌شود.

وی به تبلیغات بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد و افزود: تبلیغات نمایشگاه کتاب تهران از منظر بازرگانی وظیفه شهرداری است و ما برای اطلاع‌رسانی استقرار تابلوهای راهنما را به شهرداری پیشنهاد داده‌ایم. البته تعدادی ایستگاه اطلاع‌رسانی از بدو ورود نمایشگاه تا انتها برای رفاه بازدیدکنندگان مستقر است.

بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج‌فارس، رو به روی حرم امام خمینی (ره) قرار دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها