دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد

نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور مدیران کمیته‌های مختلف این نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در این جلسه، امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم‌مقام و معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران، با ارائه گزارشی از روند اجرایی فعالیت‌ها در شهر آفتاب، اظهار کرد: در حال حاضر نگرانی بابت پیشرفت کارها در شهر آفتاب بسیار کم شده و سرعت انجام کارهای مربوط به آماده‌سازی شهر آفتاب برای نمایشگاه با سرعت بیشتری در حال انجام است.
 
وی ضمن اشاره به جانمایی اولیه فضاهای عمومی مانند استراحتگاه‌ها و نمازخانه‌ها افزود: رصد فعالیت‌های مربوط به آماده‌سازی و کنترل پروژه توسط هیأت سه نفره متشکل از نماینده معاونت فرهنگی، نماینده تشکل‌های نشر و نماینده شهرداری تهران انجام می‌شود.
 
شهرام‌نیا با تشریح فضای مسقف موجود در شهر آفتاب و فضاهای باز مناسب برای سازه‌بندی، گفت: مسئولان شهرداری در تلاش هستند تا سازه‌ها از کشورهای ترکیه و امارات وارد شوند و بخش کمی هم از سازه‌های موجود استفاده شود.
 
در این جلسه، سیاست‌ها و راهبردهای بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که به تصویب شورای سیاستگذاری این نمایشگاه رسیده بود، به مدیران کمیته‌ها ابلاغ شد.
 
همچنین مقرر شد، مدیران کمیته‌ها نسبت به اعلام شرح برنامه‌ها و امکانات مورد نیاز خود در اسرع‌وقت اقدام کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها