یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
آمادگی ایران برای تأمین منابع علمی کتابخانه مرکزی دانشگاه دهلی‌نو

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در حاشیه حضور در بیست‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی‌نو آمادگی خود را برای تأمین کتاب و منابع علمی کتابخانه مرکزی دانشگاه دهلی نو اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در دیدار هیأت ایرانی شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب دهلی‌نو با دکتر سینگ، رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه دهلی‌نو راه‌ها و محورهای همکاری با این کتابخانه مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران آمادگی خود را برای تأمین کتاب و منابع علمی مورد نیاز این کتابخانه به زبان فارسی اعلام و بر راه‌های همکاری بین این مؤسسه و کتابخانه مرکزی دانشگاه دهلی‌نو تأکید کرد.

دکتر سینگ، رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه دهلی‌نو ضمن خوش‌آمدگویی و ابراز خوشحالی از حضور هیأت ایرانی، بخش‌های مختلف کتابخانه مانند بخش فنی، نشریات، بخش مرجع و بخش کتاب‌های فارسی را معرفی کرد و از وجود ظرفیت‌های بالقوه بخش فارسی در این کتابخانه خبر داد.

در این دیدار، فضلی اصان‌لو، مشاور مدیر عامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به توانمندی‌های صنعت کشورمان از آمادگی این مؤسسه برای تأمین کتاب‌های مورد نیاز کتابخانه مرکزی دهلی‌نو خبر داد و به صورت رسمی از این کتابخانه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دعوت کرد.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی‌نو امروز به کار خود پایان می‌دهد. مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه حضور داشته است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها