شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
جشنواره «خاطره‌نویسی از پیاده‌روی اربعین» فراخوان داد

فراخوان جشنواره «خاطره‌نویسی از پیاده‌روی اربعین 1394» با هکاری جمعی از نهادها و موسسان فرهنگی، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری، شرکت تعاونی ناشران قم، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (یادمان شهدای هفتم تیر، سرچشمه) و انتشارات مجنون با همکاری جمعی از تشکل‌های فرهنگی فراخوان جشنواره خاطره‌نویسی از پیاده‌روی اربعین ۱۳۹۴ را اعلام کرده‌اند.
 
بنا بر  اعلام، این سوگواره ادبی خاطره‌نویسی به منظور ثبت حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی در سال ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.
 
بر اساس این فراخوان، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند خاطرات خود را از پیاده‌روی اربعین حسینی با توجه به موارد زیر ارسال کنند:
 
– تمامی خاطرات پس از تأیید شورای بررسی در مجموعه‌هایی ارزشمند در قالب کتاب منتشر خواهد شد.
 
– مقدار و تعداد خاطرات محدودیتی ندارد. خاطراتی در حد یک جمله و یا یک کتاب، می‌توانند در این فراخوان حاضر باشند.
 
– این جشنواره به صورت عمومی و برای همه رده‌های سنی برگزار می‌شود اما خاطرات هر گروه سنی در کتاب مربوط به آن گروه سنی درج خواهد شد.
 
– به خاطرات برتر جوایزی تقدیم، و به شرکت‌کنندگان، لوح یادبود حضور در این سوگواره ادبی اهدا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان به مشارکت در این جشنواره می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۲۵۱۹۲۹۷ تماس بگیرند. مشارکت در این هیات عمومی اباعبدالله الحسین علیه السلام هیچ تعهدی بالاخص تعهد مالی برای مشارکت‌کنندگان ایجاد نخواهد کرد و تمامی هزینه‌های برگزاری توسط علاقه‌مندان افتخاری تأمین خواهد شد.
 
رهپویان اربعین حسینی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی انتشارات مجنون http://nashrmajnoon.ir/ مراجعه کنند. ضمناً صندوق الکترونیکی n.majnoon110@gmail.com پذیرای خاطرات شرکت‌کنندگان در این سوگواره ادبی است.
 
علاقه‌مندان باید همراه با خاطره ارسالی، نام، نام خانوادگی، نشانی، سن و شماره تلفنی را که بتوان به سهولت با آنها تماس گرفت درج کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها