شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
هفته پژوهش 94 با شعار «پژوهش و فناوری؛ عزم ملی و رويكرد جهانی»/ معرفی کتاب‌های برتر سال در دانشگاه شهید رجایی

هفته پ‍‍ژوهش و فناوری در سال ۱۳۹۴ با شعار «پژوهش و فناوری؛ عزم ملی و رويكرد جهانی» 22 تا 27 آذرماه برگزار می‌شود. معرفی حامیان نشر و کتاب‌های برتر سال از برنامه‌های ویژه دانشگاه شهید رجایی در این هفته خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن انتخاب شعار «پژوهش و فناوری؛ عزم ملی و رويكرد جهانی» برای هفته پژوهش و فناوری سال 1394، عناوين روزهای این هفته را به شرح زير اعلام کرد:

يكشنبه       22/09/1394    پژوهش، فناوری و مدرسه
دوشنبه       23/09/1394    پژوهش، فناوری و صنعت
سه‌شنبه     24/09/1394    پژوهش، فناوری و دانشگاه كارآفرين
چهارشنبه    25/09/1394    پژوهش، فناوری و حاميان پژوهش
پنج‌شنبه      26/09/1394    پژوهش، فناوری، اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی
جمعه          27/09/1394    پژوهش، فناوری، حوزه و دانشگاه
 
دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۴، همزمان با برگزاری كارگاه‌ها، همايش‌ها، مسابقات علمی و برپايی نمايشگاه‌های مختلف در داخل و خارج دانشگاه، پژوهشگران برتر دانشگاه را به منظور تجلیل در این هفته پژوهش معرفی می‌کند.
 
تجلیل از برگزيدگان در حوزه‌های نشان درجه يک پژوهش، استادان پژوهشگر برتر دانشگاه، دانشجويان پژوهشگر برتر دانشگاه، دانشجويان پژوهشگر برتر ويژه دانشجويان دبيری، پايان‌نامه‌های برتر (دانشجو و استاد راهنما)، کتاب‌های برتر سال، حاميان نشر، مجری طرح برگزيده برون دانشگاهی، نويسنده برتر مقالات سال و نشريه برتر سال نیز از دیگر برنامه‌های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در سال 1394 خواهد بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها