دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «روستاها و عشاير دوستدار كتاب»

روستائیان و عشایر کشور، فرصت دارند آثار خود را تا دهم آذر‌ماه به دبیرخانه دومین دوره جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی دومين دوره جشنواره «روستاها و عشاير دوستدار كتاب» به دلیل درخواست مسئولان و تشكل‌های مردم‌نهاد در استان‌های مختلف و همچنین با توجه به اهمیت حضور و مشاركت گسترده روستاها و عشاير در نقاط مختلف و دورافتاده كشور در جشنواره «روستاها و عشاير دوستدار كتاب» مهلت ارسال آثار به دبيرخانه اين جشنواره تا دهم آذر تمديد شد.

از آن‌جا كه استقبال از جشنواره امسال به شكل چشمگيری افزايش يافته و از سوی ديگر، تهيه و تدوين برنامه‌های تفصيلی در حوزه كتاب و كتابخوانی در روستاها و عشاير كشور نيازمند زمان بيشتری است و دهياران، شوراها، روستائيان و عشاير فرصت لازم برای پُر كردن فرم‌ها و ارسال آن ‌را نداشتند، زمان ارسال آثار كه پيش از اين بيستم آبان‌ماه تعيين شده بود تا دهم آذر‌ماه افزايش يافت.

متقاضیان شرکت در جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» باید مدارک لازم را تا پایان وقت اداری دهم آذرماه از طریق پُست به دبیرخانه‌های استانی مستقر در ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و یا به‌صورت مستقیم به دبیرخانه مرکزی جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» به نشانی تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم سابق)، شماره 7، ساختمان فجر، طبقه 6، کدپستی 1589743111 ارسال کنند.

شماره تماس‌ها و نمابر 88342979 – 88861324  و نیز پُست الکترونیک ketabkhani@farhangmail.ir آماده پاسخگویی به علاقه‌مندان است. فرم و دیگر مدارک مورد نیاز در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.
 
دومین دوره جشنواره «روستاها و عشاير دوستدار كتاب» توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشاركت دستگاه‌ها و تشكل‌های مردم‌نهاد برگزار می‌شود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها