یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۴
رباني: برنامه‌ريزي مدوني براي معرفي صنعت نشر ديده نمي‌شود

محسن رباني ـ نويسنده كودك و نوجوان و تهيه كننده سيما ـ معتقد است معرفي صنعت نشر در اولويت‌هاي بالاي صدا و سيما نيست و بنابراين برنامه‌ريزي مدوني نيز درباره آن به چشم نمي‌آيد./

محسن رباني  در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، بيان داشت:با توجه به فرهنگ حاكم بر جامعه كه كتابخواني در آن حجم كمي را به خود اختصاص مي‌دهد، بايد صنعت نشر براي معرفي در ويترين اول صدا‌و‌سيما قرار گيرد.

اين نويسنده كودك و نوجوان معتقد است نگاه امروز به صنعت نشر نگاه كارشناسي و مدوني نيست و تنها حاصل سليقه تهيه‌كنندگان است.

وي افزود: معرفي مناسب صنعت نشر در سيما مي‌تواند به پرورش نسل جديدي از نويسندگان و شاعران منتهي شود. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌تواند با برگزاري جلساتي براي تهيه‌كنندگان سيما ،اهميت اين موضوع را به آنان يادآوري كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها