دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
سومین دوره جایزه گنجینه پژوهشی ایرج افشار برگزار می‌شود

مراسم اهدای سومین دوره جایزه گنجینه پژوهشی ایرج افشار که به بهترین پایان‌نامه در رشته کتابداری تعلق می‌گیرد، ۱۴ مهر در مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم اعطای جایزه بهترین پایان‌نامه تحصیلی در رشته کتابداری (علم اطلاعات و دانش‌شناسی) از جمله اهدافی است که در برنامه‌های گنجینه پژوهشی ایرج افشار، سپرده شده به مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی، برای تداوم نیت‌های استاد ایرج افشار در حفظ و گسترش علم و فرهنگ ایرانی در نظر گرفته شده است.
 
در دو سال گذشته و مصادف با روز تولد آن استاد، در مراسم خاصی در مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی جوایزی به پایان نامه‌های برتر به رأی هیئت داوران اعطا شد و اکنون و در سومین دوره جایزه گنجینه پژوهشی ایرج افشار، مراسم پایانی این جایزه روز سه شنبه ۱۴ مهر ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی برگزار و به بهترین پایان‌نامه در رشته  کتابداری اعطا خواهد شد.
 
همچنین در کنار این مراسم، نمایشگاهی از اصل یادداشت‌ها و دفترهای خاطرات مرحوم محمدعلی فروغی، رجل نامدار عرصه سیاست و فرهنگ در تاریخ معاصر ایران، سپرده شده به گنجینه پژوهشی ایرج افشار، برپا خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند از این آثار دیدن کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها