چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
آثار «یوناس یوناسون» در بوته‌ نقد

نقد و بررسی دو رمان یوناس یوناسون، نویسنده‌ معاصر سوئدی با حضور بلقیس سلیمانی، رویا صدر و حسین یعقوبی در موسسه فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی شهر کتاب، «یوناس یوناسون» نویسنده‌ معاصر سوئدی است که نخستین رمان او با عنوان «مرد صد ساله‌ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد» بلافاصله بعد از انتشار در اروپا و بسیاری از کشورها به یک اثر پرفروش بین‌المللی بدل شد و در ایران نیز با استقبال فراوان همراه شد.

رمان دوم او نیز با دو ترجمه‌‌ فارسی با عنوان‌های «‌بی‌سوادی که حساب و کتاب سرش می‌شد» ترجمه‌ حسین تهرانی و «دختری که پادشاه سوئد را نجات داد» با ترجمه‌ کیهان بهمنی به تازگی منتشر شده است. دو رمان یوناس یوناسون طنز سیاسی است و رویدادها و اتفاقات قرن بیستم را به زبان طنز روایت می‌کند.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه دهم شهریور ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی دو رمان یوناس یوناسون  اختصاص دارد که با حضور بلقیس سلیمانی، رویا صدر و حسین یعقوبی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود. ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها