جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
عنوان نشست‌ها و نویسندگان حاضر در نمایشگاه کتاب مسکو در غرفه ایران اعلام شد

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران و به عنوان مهمان ویژه در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو حضور خواهد داشت، فهرست نشست های ادبی و نویسندگان مطرح و برجسته حاضر در غرفه ایران را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، میرجلال الدین کزازی، هوشنگ مرادی کرمانی، گروس عبدالملکیان، آبتین گلکار، گودرز رشتیانی و دکتر علی اصغر محمد خانی از جمله نویسندگان و شاعرانی هستند که توسط موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و با حمایت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب مسکو و در غرفه ایران حضور خواهند داشت.

همچنین از رودکی تا جامی، سیری در جهان شناسی ادبیات فارسی، بازتاب آثار روسی در ایران، عصر شعر تهران، داستان نویسی، ادبیات کودک و نوجوان، عصر تهران، ایرانشناسی در روسیه، عصر شاهنامه، عصر داستان تهران، ادبیات تطبیقی فارسی و روسی از جمله عنوان نشست هایی است که برای حضور این نویسندگان در غرفه ایران و در سالن کنفرانس نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در غرفه ایران اجرای گروه موسیقی نغمه از استان هرمزگان، اجرای گروه موسیقی شهرداری تهران و اجرای نمایش خیابانی است.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو از تاریخ 11 تا 16 شهریور ماه در محل پارک «ودن خواه» برگزار می شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها