شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
رونمایی از کتاب «خدمت به فرهنگ ایران» با حضور مدیرکل دفتر چاپ و نشر ارشاد

کتاب «خدمت به فرهنگ ایران» با موضوع زندگی‌نامه و کارنامه مرتضی نوریانی، بنیانگذار صنعت نوین چاپ ایران، سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه، با حضور مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) آیین رونمایی از کتاب «خدمت به فرهنگ ایران» زندگی‌نامه و کارنامه مرتضی نوریانی، بنیانگذار صنعت نوین چاپ ایران، نوشته مشترک سمیه سادات شفیعی و مجید خسروی، سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه، با حضور محمودرضا برازش، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌، در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

مرتضی نوریانی، در دوران کاری خود در فاصله سال‌های 1320 تا 1360 ناوگان صنعت چاپ ایران را از طریق فروش اقساطی ماشین‌آلات مدرن به‌روز کرد. این کتاب با محور قرار دادن فعالیت‌های وی، فراز و نشیب‌های زندگی مرتضی نوریانی را در قرن حاضر دنبال کرده و در خلال آن‌ها به معرفی فعالان و تحولات صنعت چاپ و نشر در ایران می‌پردازد.

آیین رونمایی از کتاب «خدمت به فرهنگ ایران» از ساعت 17 تا 19 سه‌شنبه 26 خردادماه در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران واقع در بزرگراه حقانی برگزار می‌شود.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها