پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
100 عنوان چاپ نخست و285 تجدید چاپی/ منتشر شده‌های سال 93 بوستان کتاب

موسسه بوستان کتاب از مجموع 385 عنوان کتاب منتشر شده‌اش در سال 93، 100 عنوان چاپ نخست و 285 عنوان نیز بازچاپ داشته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم و به نقل از روابط عمومی موسسه بوستان کتاب، این موسسه در سال 93، تعداد 385 عنوان اثر در 16 موضوع چاپ و منتشر کرده است.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب گفت: از مجموع 385 عنوان منتشر شده در این موضوعات (تفسیر و علوم قرآنی، حدیث و رجال، فلسفه و عرفان، کلام و عقاید، اخلاق و تربیت اسلامی، اهل بیت، تاریخ، اقتصاد، هنر و ...) ، 100 عنوان چاپ نخست و 285 عنوان نیز بازچاپ بوده است.

مهدی محدثی در ادامه افزود: گفتنی است که از میان مجموع کتاب های چاپ شده در سال گذشته، تعداد 45 اثر مربوط به کودک و نوجوان بوده است.
وی در ادامه، با اشاره به عناوین برخی از این آثار گفت:برخی از کتاب های چاپ اول عبارتند از:آینده ادیان در روند جهانی شدن، از افسانه یهودی ستیزی تا واقعیت اسلام ستیزی در دنیا، جلدهای 5 و 6 شرح فارسی الاسفارالاربعه، فلسفه دکارت، جلد 12 دائره المعارف قرآن کریم، جهان اسلام و چالش های معاصر، درسنامه ولایت فقیه، شیعه ستیزی در جهان معاصر، موسوعه ده جلدی آیت الله آصفی، نقش زنان در جنگ های صدر اسلام، حقوق اقلیت های قومی، بایسته های زناشویی، و هشت جلد از آثار آیت الله کریمی جهرمی به نام های: امام حسن مجتبی ریحانه محمد(ص)، مهر ولایت در آسمان ایران (درباره امام رضا(ع))، بانوی ملکوت (درباره حضرت معصومه(س))، زینب عقیله بنی هاشم، در ستایش فاطمه (س)، سیره و سخن فاطمه (س) و .... .

محدثی با بیان این که تعداد 10 درصد از چاپ اولی های سال 93 مربوط به کودک و نوجوان است، تصریح کرد: از 100 کتاب چاپ نخست سال 93، 10 عنوان مربوط به کودک و نوجوان است که شامل دوره 5 جلدی طرح پرورشی و نیز دوره 5 جلدی نسیم توحیدی است. همچنین برخی از کتاب های بازچاپ کودک و نوجوان عبارتند از: قصه های کوچک از زندگی 14 معصوم (دوچاپ در سال 93) ، صبح امید (درباره مهدویت و مبحث انتظار) ، آنچه یک جوان باید بداند (ویژه دختران) ، حیات پاکان، چه شمشیر زیبایی، پاره تن آفتاب و... .

موسسه بوستان کتاب تمامی آثار منتشر شده در سال 93 را در غرفه های سه گانه خود (شبستان، دانشگاهی و کودک و نوجوان) در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران – که از 16 تا 26 اردیبهشت برگزار می شود- عرضه خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها