سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
سیروان خسروی: برای بهبود مطالعه باید تدبیری اندیشیده شود/ بعد از 12 سال به نمایشگاه کتاب می‌روم

سیروان خسروی، خواننده و آهنگساز پاپ گفت: 12 سال است که به نمایشگاه کتاب تهران نرفته‌ام و امسال بعد از یک مدت طولانی در این رویداد فرهنگی حضور پیدا خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سیروان خسروی با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه در کشور گفت: متاسفأنه سرانه مطالعه در کشور بسیار کم است و باید برای این موضوع چاره‌ای اندیشید زیرا این موضوع در بلندمدت مشکل‌ساز خواهد شد.
 
خواننده آلبوم «جاده رویاها» درباره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: بدون شک برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اتفاق بزرگی است زیرا برای مدتی موضوع کتاب به موضوع اول رسانه‌ها تبدیل می‌شود. به نظرم اطلاع‌رسانی باید از ماه‌ها قبل به شکل فراگیری انجام شود تا جامعه آماده این رویداد بزرگ باشد.
 
وی ادامه داد: حدود 12 سال است که به دلایل مختلف در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا نکرده‌ام اما برای نمایشگاه امسال برنامه‌ریزی می‌کنم و امیدوارم در  این دوره از نمایشگاه کتاب حضور داشته باشم.
 
خسروی با اشاره به میزان مطالعه روزانه خود گفت: برای به روز بودن در موسیقی نیاز به مطالعه است به همین دلیل میزان مطالعه بالایی دارم اما این مطالعه بیشتر از سایت‌های مرجع موسیقی است و کمتر کتاب می‌خوانم.
 
بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از  16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها