شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۴
نقدهاي وونه‌گات از بوش منتشر مي‌شود

مجتي پور محسن ترجمه مجموعه مقالاتي از كورت وونه‌گات را به پايان رسانده است كه نويسنده در آن به شدت از سياست‌هاي دولت بوش انتقاد مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،‌ كتاب‌ "مردي‌ بدون‌ كشور" نوشته‌ كورت‌ وونه‌گات‌ با ترجمه‌ مجتبي پورمحسن‌ در دست‌ انتشار است.

"مردي‌ بدون‌ كشور" مجموعه‌اي‌ از مقالات‌ كورت‌ وونه‌‌گات، نويسنده‌ ضدجنگ‌ آمريكايي‌ است‌ كه‌ در سال‌ 2005 منتشر شده‌ است. اين‌ كتاب‌ مجموعه‌ مقالاتي‌ است‌ كه‌ در نشريه‌ي‌ اينترنتي "‌In these times " منتشر شده‌ بود. 

وونه‌ گات‌ در اين‌ كتاب‌ به‌ شدت‌ از سياستهاي‌ دولت‌ بوش‌ انتقاد ، و نگراني‌ شديدش‌ را از آينده‌‌ جهان‌ و مسايل‌ زيست‌ محيطي‌ و صلح‌ جهاني‌ مطرح‌ مي‌كند.

كورت‌ وونه‌ گات، نويسنده‌ي‌ كتاب‌هاي‌ مشهوري‌ چون‌ "سلاخ‌ خانه‌ شماره‌ پنج"، "صبحانه‌ چمپيون‌ها"، "شب‌ مادر"، "زمان‌ لرزه" و "گهواره‌ گربه" است.

وونه‌ گات‌ هفته‌‌ گذشته‌ در سن‌ 84 سالگي‌ درگذشت. انتشارات‌ هزاره‌‌ سوم‌ انديشه‌ در حال‌ انتشار كتاب‌ "مردي‌ بدون‌ كشور" با ترجمه‌ پورمحسن‌ است. 

اين‌ ناشر ترجمه‌ مجموعه‌اي‌ از گفت‌ و گوهاي‌ مختلف‌ با نويسندگان، شاعران‌ و نمايشنامه‌نويسان‌ مطرح‌ جهان‌ را از همين‌ مترجم‌ در دستور كار دارد .

از مجتبي پورمحسن در سال 79 مجموعه شعر " من می خواهد خودم را تصادف کنم خانم پرستار" و در سال 85 مجموعه شعر " هفت‌ها " منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها