شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
کتابخانه فاطمیه در فرهنگسرای فردوس برپا شد

فرهنگسرای فردوس همزمان با برگزاری نمایشگاه هنرمفهومی «روزگار شقایق ها» کتابخانه‌ای فاطمیه برپا کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتابخانه فاطمیه با هدف آشنایی هرچه بیشتر جوانان و عموم مردم با زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) و ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در فرهنگسرای فردوس برپا است.
 
در این اتاق مطالعه کتاب‌هایی همچون خادم ارباب کیست؟ نوشته سیدعلی اصغر علوی، اذان ناتمام (زندگی و شهادت حضرت زهرا(س) در قالب 24 داستان) نوشته حسین صبوری، عروسی مهر و ماه نوشته غلامرضا حیدری ابهری، جلوه های رفتاری حضرت زهرا(س) نوشته عذرا انصاری، یاس آسمانی نوشته فاطمه منصوری، لباس فردا نوشته سیمین‌دخت بهزادپور، زندگانی سیاسی حضرت فاطمه(س) نوشته شهین خشاوی، آتش در حرم نوشته علیرضا رجایی تهرانی و ... در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
 
نمایشگاه هنر مفهومی روزگار شقایق ها یک برنامه ی ترکیبی است که در آن نور، صوت، نماد و نمایش ترکیب شده و مخاطب به صورت تعاملی در دکور ساخته شده ی این برنامه در کنار بازدید به کنش وا داشته می شود.
 
این نمایشگاه از 13 اسفند آغاز و تا 23 همین ماه با اجرای حدود 450 سئانس تعاملی سعی در انتقال معارف فاطمی دارد. علاقه‌مندان برای بازدید از این سوگواره نمایشی می‌توانند به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند.
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها