چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
آیین‌نامه انضباطی ناشران داخلی به تصویب رسید

ششمین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز (6 اسفند) با حضور سیدعباس صالحی، ریاست نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) محمود آموزگار، سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره جزئیات این جلسه اظهار کرد: در این جلسه ضوابط حضور و آیین‌نامه انضباطی ناشران داخلی که توسط کمیته منتخب شورا بررسی و تصویب شده بود، مطرح شد.  

وی افزود: در جلسات پیشین شورای سیاستگذاری، بررسی و تدوین ضوابط حضور ناشران و آیین‌نامه انضباطی به کمیته‌ای متشکل از اعضاء تشکل‌های نشر و اعضاء شورای سیاستگذاری محول شده بود که پس از بازبینی و اصلاح به تصویب کمیته مزبور رسید و در جلسه امروز نیز مفاد ضوابط حضور ناشران داخلی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مطرح و به تأیید اعضاء شورا رسید.
 
در رابطه با آیین‌نامه انضباطی نیز متن تدوین شده توسط کمیته مذکور در صحن شورا مطرح و به لحاظ تذکرات شکلی و محتوایی مقرر شد که نسبت به اصلاح آن مطابق نظر شورا اقدام شود.
 
بر اساس این گزارش در این جلسه، سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر ارشاد، علی‌اكبر اشعری، مشاور راهبردی پروژه باغ کتاب، محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، جعفر همایی، مدیر نشر نی و ناشر برگزیده در  بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، مرتضی کاظمی، مشاور اقتصاد فرهنگ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، علیرضا کرمانی، دبیر شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران و علی اصغر سیدآبادی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی حضور داشتند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها