چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
افتتاح 2 کتابخانه عمومی در شهرستان سیرجان

با حضور معاون امور مجلس، استان‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیرکل امور استان ها و انجمن های نهاد و جمعی از مسئولان استانی و محلی، کتابخانه سیدالشهداء (ع) مکی‌آباد و کتابخانه بنان‌الشریعه هماشهر سیرجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا واحدی معاون امورمجلس، استان‌ها ومشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اسماعیل شفاعی مدیرکل امور استان ها و انجمن های نهاد و جمعی از مسئولان استانی و محلی، کتابخانه سیدالشهداء (ع) مکی‌آباد و کتابخانه بنان‌الشریعه هماشهر سیرجان افتتاح شد.

محمدجواد حسین زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمان با اعلام این خبر افزود: کتابخانه عمومی بنان الشریعه هماشهر به همت حسن همایی خیر کتابخانه ساز و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و500 میلیون ریال با مساحت 250 مترمربع احداث شده است.
 
حسین زاده تصریح کرد: کتابخانه عمومی سیدالشهداء مکی آباد نیز توسط شهرداری سیرجان با مساحت 400 متر مربع و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و800 میلیون ریال راه اندازی شده است.
 
وی افزود: کتابخانه های هماشهر و مکی آباد از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تجهیز شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها