شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
سلسله نشست‌هاي «سقوط پهلوي نقدي از درون» برگزار می‌شود

سلسله نشست‌هاي «سقوط پهلوي نقدي از درون» در ادامه پروژه تاريخ شفاهي و تصويري ايران در عصر پهلوي دوم، فردا در اندیشگاه کتابخانه ملی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران، در آستانه سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، سلسله نشست‌هاي تخصصي «سقوط پهلوي نقدي از درون» در انديشگاه فرهنگي سازمان اسناد و كتابخانه ملي از فردا يكشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 15 و 30 دقیقه آغاز مي‌شود.

نشست‌های «سقوط پهلوی نقدی از درون» با هدف تبيين و بررسي ديدگاه رجال و تصميم‌سازان عصر پهلوي دوم با حضور و تحليل جمعي از كارگزاران نظام و كارشناسان تاريخ معاصر برگزار مي‌شود.

در نشست فردا كه قرار است به عوامل ديني و فرهنگي انقلاب اسلامي پرداخته شود و عمدتا ديدگاه‌هاي داريوش همايون، وزير فرهنگ رژيم پهلوي بررسي مي‌شود، احمد مسجدجامعي، هادي خانيكي، احمد پورنجاتي و مهندس سيد محمد بهشتي حضور دارند و در این باره به بحث و گفت‌وگو می‌نشینند. دبیری اين نشست نیز بر عهده دكتر محمد سلطاني‌فر، استاد دانشگاه است.

سلسله نشست‌هاي «سقوط پهلوي نقدي از درون» در ادامه پروژه تاريخ شفاهي و تصويري ايران در عصر پهلوي دوم در انديشگاه كتابخانه ملي، واقع در بزرگراه حقاني، بعد از مترو، ساختمان كتابخانه ملي، ضلع شمالي برگزار مي‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها