سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
برپایی نشست علمی نقد کتاب «عرضه حدیث بر قرآن»

«عرضه حدیث بر قرآن» نوشته مهدی احمدی نورآبادی که به تازگی توسط پژوهشگاه قرآن و حدیث سازمان چاپ و نشر مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث منتشر شده است، پنجشنبه نهم بهمن در سالن همایش‌های انجمن‌های علمی حوزه در قم بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم، روابط عمومی موسسه دارالحدیث، نشست علمی نقد کتاب «عرضه حدیث بر قرآن» با حضور نویسنده کتاب مهدی احمدی نورآبادی ، سید محمد نجفی یزدی منتقد و داوران مهدی مهریزی و قاسم جوادی برگزار می شود.

این نشست پنجشنبه ۹ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح در بلوار جمهوری اسلامی، کوچه ۲، فرعی اول، سالن همایش های انجمن های علمی حوزه، برگزار می شود.

مهدی احمدی نورآبادی، عضو هیات علمی دانشگاه شیراز هدف از نگارش این کتاب را صیانت از اعتبار احادیث ائمه اطهار(ع) عنوان کرده است تا با ارائه احادیث بر قرآن کریم و تطبیق با معیارها و قواعد قرآن، احادیث جعلی، تحریف شده و ساختگی شناسایی شوند.

کتاب «عرضه حدیث بر قرآن» در چهار بخش «کلیات»، «قرآن؛ معیار پالایش حدیث»، «مدلول قاعده قرآن معیار پالایش حدیث» و «برخی تأملات» تدوین شده است که هر کدام از بخش‌ها دارای فصل‌های مختلفی هستند.

«عرضه حدیث بر قرآن» با شمارگان ۵۰۰ نسخه، در ۳۱۲ صفحه و به قیمت ۱۲۵ هزار ریال پاییز ۱۳۹۳ توسط سازمان چاپ و نشر مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها