شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
تمديد مهلت ارسال طرح‌ها به جشنواره «پایتخت کتاب ایران»

محمد سلگی، دبير جشنواره «پايتخت كتاب ايران» از تمديد مهلت ارسال آثار به دبيرخانه اين جشنواره تا 30 دی‌‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سلگی، كمبود زمان و استقبال زياد شهرهای كشور از جشنواره «پايتخت كتاب ايران» را يكی از دلايل اين تمديد عنوان کرد و گفت: بسياری از شهرها برای تشكيل شوراها و ستادهای خود نياز به زمان بيشتری داشتند، ضمن اين‌كه برخی طرح‌ها هم نيازمند پختگی و دقت‌عمل بيشتری بودند.

وی افزود: طی اين مدت شهرهای زيادی خواستار شركت در اين جشنواره بودند كه چون فعاليت‌شان را ديرتر آغاز كرده بودند، برای كامل كردن طرح‌های خود، از ما تقاضای زمان بيشتری داشتند و ما اين فرصت 15 روزه را در اختيار شهرها قرار داديم تا هم كسانی كه كارشان را آغاز كرده‌اند بتوانند مروری بر طرح‌هايشان داشته باشند و كاستی‌ها و ضعف‌های احتمالی آن را رفع كنند و هم شهرهای علاقه‌مند كه ممكن بود به علت كمبود وقت از شركت در اين جشنواره منصرف شوند، مجالی برای حضور در اين جشنواره پيدا كنند.

دبير جشنواره «پايتخت كتاب ايران» بیان كرد: برای ما اهميت دارد كه اين كار، عجولانه انجام نشود و طرح‌ها به كمال و پختگی لازم برسند.

براساس فراخوان جشنواره «پایتخت کتاب ایران» متقاضيان شركت در این جشنواره بايد مستندات فعاليت‌های شاخص خود را تا پايان وقت اداری دوشنبه (15 دی‌ماه) به دبيرخانه اين جشنواره ارسال می‌كردند كه اين زمان تا 30 دی‌ماه سال جاری تمديد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها