پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
تسهیلات ویژه در نمایشگاه کتاب حوزه دین برای بانوان طلاب

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر از تخفیف ویژه در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حوزه دین برای بانوان خواهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از  روابط عمومی حوزه ‌خواهران، احمد شایانفر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه دین در مجتمع ناشران قم گفت: طلاب، استادان و واحدهای آموزشی تربیتی حوزوی خواهران می‌توانند با مراجعه به دفتر مرکز نشر هاجر در این نمایشگاه واقع در طبقه اول واحد 114 معرفی‌نامه استفاده از تخفیف 30 درصدی از برخی ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب حوزه دین را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این تخفیف، طلاب می‌توانند از 20 درصد یارانه ویژه نمایشگاه که از سوی برگزارکنندگان اعمال شده است نیز استفاده کنند و به این ترتیب کتب مورد نیاز را با 50 درصد تخفیف تهیه کنند.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر با اشاره به اینکه مبلغ درنظر گرفته شده یارانه برای طلاب، 500 هزار ریال است، یادآور شد: این مبلغ برای طلاب پژوهشگر تا 3 میلیون ریال است. طلاب پژوهشگر برای استفاده از این یارانه، باید از مدرسه علمیه خود معرفی نامه به ستاد برگزاری نمایشگاه ارائه کنند.

وی مبلغ یارانه اختصاص‌یافته به مدارس علمیه را برای تجهیز کتابخانه‌ها 5 میلیون ریال ذکر کرد و افزود:‌ با توجه به محدودیت یارانه کتاب، بهتر است متقاضیان استفاده از یارانه در اسرع وقت در این زمینه اقدام کنند.

شایانفر این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای تهیه کتاب‌های مورد نیاز طلاب، استادان و واحدهای حوزوی به منظور تحقیق و پژوهش و تجهیز کتابخانه‌ها دانست.

وی اضافه کرد: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حوزه دین با حضور ناشران داخلی و 45 ناشر از کشورهای سوریه، لبنان، عراق و مصر تا 20 دی‌ماه در محل مجتمع ناشران، واقع در بلوار معلم قم دایر است و علاقه‌مندان از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 20 می‌توانند از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها