شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
اعلام آثار راه‌يافته به مرحله دوم جشنواره نقد در گروه‌های «شعر معاصر» و «زبان‌شناسی»

دبیرخانه یازدهمین جشنواره نقد کتاب آثار راه‌یافته به مرحله دوم داوری در گروه‌های «شعر معاصر» و «زبان‌شناسی» را اعلام کرد.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گروه «شعر معاصر»  چهار اثر به مرحله دوم داوری رسید‌ه‌اند؛ «سوختن در آتش نوشته‌های مداد شمعی» نوشته سودابه امینی، «در صبح بنارس» اثر سیدمهدی طباطبایی، «شطرنج در هوای برفی» نوشته جمشید عباسی، «شنبه­‌بازاری و جهان میهنی در اهواز» نوشته بهروز سپیدنامه، چهار اثر منتخب هستند که در نشریه اقلیم نقد چاپ شده‌اند.

در گروه «زبان‌شناسی» نیز سه اثر به مرحله دوم رسیده است که «بررسی تیشتریشت» اثر چنگیز مولایی چاپ شده در نشریه زبان‌ها و گویش‌­های ایرانی، نقد و بررسی کتاب «زبان گیلکی» اثر جهاندوست سبزعلیپور منتشر شده در زبان­‌ها و گویش­‌های ایرانی و «نگاهی به متون طبری» نوشته محمدصالح ذاکری چاپ شده در نامه فرهنگستان را شامل می‌شوند.

یازدهمین دوره جشنواره نقد کتاب به همت مؤسسه خانه کتاب و با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی نقد در گرو‌ه‌های  هنر، میراث‌پژوهی، روانشناسی و علوم تربیتی، فلسفه، کلام و عرفان، تاریخ و جغرافیا، علوم اجتماعی، فقه و حقوق، اطلاع‌رسانی و ارتباطات، قرآن و حدیث، ایران و اسلام، کودک و نوجوان و اخلاق برگزار خواهد شد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط