سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران منصوب شدند

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران را منصوب و معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علی‌اکبر اشعری، همایون امیرزاده، مهدی اسماعیلی‌پور، محسن کاظمی، مهدی فیروزان، سیدرضا صالحی‌امیری، محمود آموزگار، نجفعلی میرزایی، جعفر همایی، علی‌اصغر سیدآبادی، امیرمسعود شهرام‌نیا، علی شجاعی‌صائین و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی سبحانی را به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.
 
 در متن احکام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«نظر به اهمیت و ضرورت بهره‌گیری مطلوب از دیدگاه‌های سازنده و کارشناسانه جناب عالی در برگزاری مطلوب نمایشگاه تهران به‌عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور و با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جناب عالی، بنا به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از تجارب پیشین و ارائه ایده‌های خلاقانه مبتنی بر اهداف، رویکردها و سیاست‌های کلان فرهنگی نظام مقدس اسلامی به منظور بسط، توسعه و ارتقای روزافزون فرهنگ کتاب و کتابخوانی در انجام این وظیفه سترگ موفق و مؤید باشید.»
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط