یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
رونمایی از 19 کتاب چاپ نخست دانشگاه شهید رجایی در هفته پژوهش

همزمان با دومین روز هفته پژوهش (24 آذرماه) با حضور سعید سهراب‌پور،‌ قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان، از 19 عنوان کتاب چاپ نخست دانشگاه شهید بهشتی، در جشن پژوهش این دانشگاه رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) همزمان با دومین روز از هفته پژوهش (24 آذرماه) در آئینی که به این مناسبت در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار خواهد شد، از 19 عنوان کتاب چاپ نخست این دانشگاه رونمایی می‌شود.
 
سخنرانی دکتر سعید سهراب‌پور،‌ قائم مقام بنیاد ملی نخبگان درباره «پژوهش‌های دانشگاهی در ایران»، ‌اهدای نشان درجه یک پژوهش،‌ تجلیل از نویسنده برتر مقالات سال، تجلیل از نویسندگان کتاب‌های برتر و ارائه گزارش پژوهش و فناوری سال جاری دانشگاه از برنامه‌های دانشگاه شهید رجایی در این روز است.

رونمایی از پورتال پژوهشی دانشگاه و بازديد از غرفه‌های نمايشگاه و دستاوردهای پژوهشی نیز از دیگر برنامه‌های دانشگاه شهید رجایی به مناسبت هفته پژوهش است.

آئین ویژه هفته پژوهش در دانشگاه تربیت بدنی شهید رجایی، از ساعت 9 و 30 تا 12، دوشنبه 24 آذرماه در سالن فجر این دانشگاه، واقع در لویزان،‌خیابان شهید شعبانلو برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها