سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۱
نشست انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک برای بررسی نمایشگاه فرانکفورت

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک سه شنبه (18 آذر93) جلسه‌ای را با موضوع بررسی موضوعات جدید در حوزۀ کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) سالانه در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت، به غیر از مذاکره دربارۀ خرید و فروش کپی رایت کتاب‌ها، اتفاقات دیگری نیز می‌افتد که شاید اهمیتشان کمتر از مورد اول نباشد به خصوص برای ایرانی‌هایی که اولین شرط برای مذاکرۀ کپی رایت یعنی پذیرش این قانون را ندارند.
 
یکی از مهمترین رویدادهایی که هرسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت در حال رشد است، سمینارها و کارگاه‌هایی است که عمدتا برای معرفی محصولات و یا روش‌های جدید اقتصاد نشر برگزار می‌شود. از محتوای تولید گرفته تا روش‌های بازاریابی و ...
 
در دو سال اخیر، انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، سعی کرده است که در حد بضاعت، از این رویدادها بهره‌برداری نموده و موضوعات جدید در حوزۀ کتاب کودک و نوجوان را در نمایشگاه مزبور پیگیری نماید.
 
به همین منظور روز سه شنبه (18 آذر93) ساعت 15 تا 17 جلسه‌ای در سالن اجتماعات انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان با موضوع «چیزی بیشتر از خواندن خالی، رهیافتی جدید به ادبیات کودک و مدرسۀ آینده» برگزار خواهد شد.
 
انجمن فرهنگی ناشران کودک در خیابان کریمخان زند، خیابان حافظ، کوچه هور چهر، پلاک 13 واقع است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها