دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
«وای! نه» اثر جدید کلر ژوبرت راهی کتاب‌فروشی‌ها شد

کتاب بازی و سرگرمیِ «وای! نه» با طراحی، نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت راهی کتابخانه و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب که از مجموعه کتاب‌های مرغک برای کودکان گروه سنی الف (3 تا 6 سال) است، علاوه بر داستانی خواندنی، از تصویرگری و سر و شکلی ویژه برخوردار است.
 
کتاب‌های مرغک تلاشی است برای تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی و در پی آن است که همراه با بازی و سرگرم سازی کودکان، به آن‌ها کمک کند تا دنیای اطراف‌شان را بهتر بشناسند؛ با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جست‌وجو‌گر بار بیایند. باشد که از این رهگذر ذهنشان بیش از پیش پرورش پیابد و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.
 
قصه‌ کتاب «وای! نه» از آن‌جا آغاز می‌شود که قورباغه ای کوچولو  که مثل همیشه خندان نیست. آهی می‌کشد و می‌گوید: «من امروز غمگینم؛ ولی نمی‌دانم چرا.» آن گاه حلزون، آفتاب‌پرست، موش، جوجه تیغی، کلاغ، سنجاب، مار و خرگوش تلاش می‌کنند تا او را شاد کنند و بخندانند...
 
پیش از این نیز از مجموعه کتاب‌های مرغک «گربه‌ی کوچه‌ی ما» نوشته‌ی کلر ژوبرت، «من پنگوئن هستم» نوشته زهره پریرخ، «مال خود خودم» نوشته‌ی سحر انواری و «لاک پشت ترسو» با طراحی میترا مسیحا و نویسندگی طاهره ایبد از سوی انتشارات کانون منتشر شده است.
 
انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب«وای! نه» را در قالب 28 صفحه رنگی، با شمارگان 5هزار نسخه و قیمت 50هزار ریال منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها