چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
مهلت ارسال آثار برای جشنواره کتاب و رسانه تا امروز

مهلت ارسال آثار برای شرکت در سیزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه تا پایان امروز است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در این دوره از جشنواره کتاب و رسانه، علاوه بر رشته‌های سنتی فعالیت رسانه‌ای در حوزه کتاب، رشته‌هایی نیز برای روزنامه‌نگاری شهروندی پیش‌بینی شده است.

همچنین در بخش ویژه این جشنواره، از فعالیت‌ها و تلاش‌های یکی از پیشکسوتان و فعالان باتجربه در عرصه معرفی کتاب و ترویج کتابخوانی قدردانی می‌شود. در بخش جنبی جشنواره نیز خبرنگاران فعال در هفته کتاب سال جاری معرفی می‌شوند و جوایزی دریافت می‌کنند.

براساس فراخوان سیزدهمین جشنواره کتاب و رسانه، پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای در رشته‌های خبر، گزارش، گفت‌و‌گو، یادداشت و مقاله، معرفی كتاب، گزارش رادیویی و گزارش تلویزیونی می‌توانند با آثار خود، در جشنواره سیزدهم شرکت کنند. همچنین فعالان حوزه روزنامه‌نگاری شهروندی نیز می‌توانند آثار خود را در رشته‌های «وبلاگ‌نویسی»، «فعالیت نوشتاری در شبکه‌های اجتماعی» و «ساخت اپلیکیشن» در حوزه معرفی کتاب و ترویج کتابخوانی، برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

داوری آثار و فعالیت‌ها در این جشنواره در دو مرحله مقدماتی و نهایی صورت می‌پذیرد و هیأت داوران، علاوه بر معرفی خبرنگاران برتر در رشته‌های مذکور، به انتخاب رسانه برتر در حوزه کتاب و کتابخوانی نیز می‌پردازند.

در این فراخوان، از فعالان رسانه‌ای حوزه کتاب دعوت می‌شود آثار خود را با رعایت این نکات، برای شرکت در جشنواره ارسال کنند: 

1. علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره، آثار خود را تا امروز چهارشنبه (5 آذرماه) برای دبیرخانه جشنواره کتاب و رسانه بفرستند.
2. لازم است تاریخ انتشار آثار در یکی از رشته‌های اعلام شده، از اول مهر 1392 تا 31 شهریور 1393 باشد.
3. آثار ارسالی، در بازه زمانی اعلام شده، در یکی از روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری سراسری یا شبکه‌های سراسری صدا و سیما منتشر شده باشند.
4. تعداد آثار ارسالی هیچ محدودیتی ندارد. 

یادآوری:
الف) دبیرخانه سیزدهمین جشنواره كتاب و رسانه، خود نیز گردآوری آثار فعالان رسانه‌ای حوزه کتاب را در چارچوب آیین‌نامه جشنواره آغاز کرده است و برای اطمینان بیشتر از پدیدآورندگان دعوت می‌کند که یک نسخه از آثار یا تصویر آثار خود را به نشانی دبیرخانه سیزدهمین جشنواره (سعادت‌آباد، بلوار دریا، خیابان استاد مطهری شمالی، کوی مروارید، اداره‌کل فرهنگ و ارشلاد اسلامی استان تهران) ارسال کنند. 

ب) آثار در دو مرحله مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرند و از برگزیدگان این جشنواره، طی مراسمی دوشنبه (24 آذرماه) قدردانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها