سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
آسیب‌شناسی کتاب‌های فیزیک و بررسی کتاب «سدیدالسلطنه و سواحل خلیج‌فارس»

سرای اهل قلم چهارشنبه (5 آذرماه) میزبان دو نشست تخصصی با عناوین «آسیب‌شناسی کتاب‌های فیزیک» و بررسی کتاب «سدیدالسلطنه و سواحل خلیج‌فارس» خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشست «آسیب‌شناسی کتاب‌های فیزیک» از ساعت 13 و 30 دقیقه تا 16 چهارشنبه (5 آذرماه) با حضور عبدالرسول عمادی، مهندس زرافشان، محمود امانی طهرانی، امیر اکباتانی، اسفندیار معتمدی، دکتر عبدالحسن بصیره و دکتر آزیتا سیدفدایی در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.
 
بررسی کتابی تاریخی با موضوع خلیج‌فارس در سرای اهل قلم

همچنین در همین روز از ساعت 16 نشست دیگری با عنوان  نقد و بررسی کتاب «سدیدالسلطنه و سواحل خلیج‌فارس»  با سخنرانی محمد حسن‌نیا، سیدعبداله حسینی، احمد بازماندگان خمیری و بدرجهان ابراهیمی‌نژاد در سرای اهل قلم برپا خواهد شد.
 
 «سدیدالسلطنه و سواحل خلیج‌فارس» اثر مشترک محمدحسن‌نیا، سیدعبدااله حسینی است. در این اثر مؤلفان در  پنج فصل و با ادبیاتی هرمنوتیکی و با استفاده از اسناد آرشیوی به بررسی نقش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خاندان دیوان سالار سدیدالسلطنه و شخص سدیدالسلطنه کبابی در سواحل جنوبی و شمالی خلیج‌فارس پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان برای حضور در دو نشست مذکور می‌توانند به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، سرای اهل قلم شماره 2 مراجعه کنند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط