دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب شیراز افتتاح می‌‌شود

دویست و هفتاد و یکمین نمایشگاه استانی کتاب که سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب فارس است، فردا (27 آبان‌ماه) همزمان با چهارمین روز از هفته کتاب، افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در این نمایشگاه بیش از 750 ناشر از سراسر کشور حضور دارند و 55 ناشر استان فارس نیز به‌صورت مستقیم در این نمایشگاه آثار خود را عرضه می‌کنند. 

ناشران شرکت‌کننده در سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب شیراز 64 هزار و 500 عنوان کتاب را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. 90 ناشر و نمایندگی بخش خارجی نیز از 18 کشور، 20 هزار عنوان کتاب را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.
 
برای این نمایشگاه مبلغ 800 میلیون تومان بُن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با ارائه کارت ملی به بازدیدکنندگان (براساس جدول تخصیص داده شده) عرضه می‌شود. 

در این نمایشگاه برنامه‌های جنبی متعددی مانند برپایی نشست‌های تخصصی در حوزه کتاب، داستان‌خوانی، شب شعر عاشورایی و نشست‌های تخصصی کتاب کودک برپا خواهند شد.

سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب فارس به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 27 آبان‌ماه تا 3 آذرماه از ساعت 10 تا 19 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط