شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
محسن جوادی، دبير علمی جايزه جهانی كتاب سال شد

سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی دکتر محسن جوادی را به سمت دبیر علمی جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دکتر سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی،‌ دکتر محسن جوادی را به سمت «دبیر علمی جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد. 

متن این حکم به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر محسن جوادی
نظر به پیشینه و مراتب علمی و آموزشی حضرت عالی و تجربه ارزند‌ه‌ جناب‌عالی در حوزه پژوهش و نشر، به موجب این حکم به سمت «دبیر علمی جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی» منصوب می‌شوید. 

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از همکاری اندیشمندان، استادان و پژوهشگران توانمند و متعهد کشور بتوانید در گسترش و نشر پژوهش‌ها و مطالعات حوزه‌ اسلام و ایران در جهان موفق باشید.

دکتر سیدعباس صالحی
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

محسن جوادی در سال 1342 هجری شمسی در شهرستان ابهر به دنیا آمد. او در سال 1360 هجری شمسی وارد حوزه علمیه قم شد و دروس حوزه را فرا گرفت. در کنار دروس متداول حوزه در دانشگاه تربیت مدرس تهران رشته فلسفه را پیگیری کرد و در سال 1378 هجری شمسی موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه شد، وی هم اکنون ریاست دانشگاه تربیت مدرس قم را بر عهده دارد و با ارائه مقالات و آثار تألیفی متعددی در زمینه فلسفه و الهیات همچنان به کار تحقیق، تدریس و تألیف نیز مشغول است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط