سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
«شهریاران» آلبوم عکس لشگر عاشورا می‌شود

آلبوم عکس لشگر عاشورا تا پایان سال جاری(1393) با نام «شهریاران» از سوی انجمن انقلاب و دفاع مقدس منتشر می‌شود.

یوسف گرامی، مسئول بخش تولید انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: کتاب عکس لشگر عاشورا با عنوان «شهریاران» مراحل پایانی ترجمه انگلیسی را سپری می‌کند.
 
وی با اشاره به این‌که «شهریاران» به دو زبان انگلیسی و فارسی منتشر می‌شود، افزود: این کتاب 265 قطعه عکس از 60 عکاس را در بر دارد که بیشتر عکاسان از استان آذربایجان شرقی هستند. همچنین، بخشی از تصاویر هم از آرشیو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی در آلبوم عاشورا گرد آمده است.

به گفته مسئول بخش تولید انجمن عکاسان انقلاب، حسین آذارشی، بهزاد پروین‌قدس و یونس ذاکری، سیدعباس میرهاشمی و اسماعیل وکیل‌زاده بیشترین آثار را در این کتاب عکس دارند.

گرامی با بیان این‌که آلبوم‌های دوران دفاع مقدس محسن راستانی، علی فریدون و سعید حاجی‌خانی مراحل پایانی چاپ را سپری می‌کنند، افزود:  این آثار تا پایان سال 1393 از سوی مجمع ناشران انقلاب و دفاع مقدس چاپ و رونمایی خواهند شد.

وی همچنین از در دست انتشار بودن مجموعه نمایشگاهی عکس‌های دوران انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این مجموعه شامل 130 تصویر از دوران انقلاب است و حدود 10 تصویر تازه نیز به آن اضافه شده که در دو قالب پوستر (50 در 70 ) و استند برای نمایشگاه‌های روز‌های انقلاب اسلامی منتشر می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها